Hos Tryggt hem är kvaliteten på våra produkter och den service du får det viktigaste för oss. Om det finns områden där du tror att vi kan förbättras, vänligen meddela oss. Det är verkligen viktigt för oss att du är helt nöjd med din Tryggt hem produkt. I händelse av att du inte är nöjd med ditt köp innan du har installerat det, vänligen mejla oss via "kontakta oss"-sidan inom 14 dagar efter mottagandet av varan, och ange anledningen till att du avser att returnera varan. Vi kommer att återbetala det ursprungliga försäljningspriset eller en ersättning inom denna period, men vi kan inte acceptera några returer efter denna tidpunkt.
Vi kan inte erbjuda ersättningar eller återbetalningar för eventuella skador som orsakats av att inte följt installationsanvisningarna korrekt, eller för användning av reservdelar.
För felaktiga produkter kan vi be dig att returnera produkten till oss i originalförpackningen (på vår bekostnad) så att vi kan undersöka problemet för att säkerställa att det inte händer igen. För produkter som inte är felaktiga kommer vi att be dig returnera produkten till oss, igen i originalförpackningen. Tyvärr kan vi inte ersätta dig för kostnaden för att returnera produkter som inte är felaktiga. Produkter måste returneras i sin helhet och i originalskick.
Alla returer ska skickas till följande adress:
Vi rekommenderar att du skaffar portobevis när du returnerar varor till oss för att täcka dig i händelse av att varorna skulle komma bort under transporten. När vi har tagit emot dina returnerade varor kommer en full återbetalning att utfärdas inom 7 dagar efter mottagandet av varorna via den ursprungliga betalningsmetoden. Vi kan inte ge en återbetalning till ett alternativt konto eller betalningsmetod.
Om du vid något tillfälle har några frågor om vår returpolicy, kontakta oss via kontaktsidan.
Alla returer ska skickas till följande adress:
Tryggt hem/Spetskompetens Europa AB
Linta Gårdsväg 7 B, 168 74 Bromma Sweden.