Reklamationer och returer

Returpolicy och kunders tillfredsställelse hos Tryggt Hem

Hos Tryggt Hem är kvaliteten på våra produkter och den service du får det viktigaste för oss. Om det finns områden där du tror att vi kan förbättras, vänligen meddela oss. Det är verkligen viktigt för oss att du är helt nöjd med din Tryggt Hem-produkt.

Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp innan installationen, vänligen mejla oss via ”kontakta oss”-sidan inom 14 dagar efter mottagandet av varan och ange anledningen till att du avser att returnera varan. Vi kommer att återbetala det ursprungliga försäljningspriset eller ersätta varan inom denna period, men vi kan inte acceptera några returer efter denna tidpunkt.

Vi kan inte erbjuda ersättningar eller återbetalningar för eventuella skador som orsakats av felaktig installation eller användning av felaktiga reservdelar.

För felaktiga produkter kan vi be dig att returnera produkten till oss i originalförpackningen (på vår bekostnad) så att vi kan undersöka problemet för att säkerställa att det inte händer igen. För produkter som inte är felaktiga kommer vi att be dig returnera produkten till oss, igen i originalförpackningen. Tyvärr kan vi inte ersätta dig för kostnaden för att returnera produkter som inte är felaktiga. Produkter måste returneras i sin helhet och i originalskick.

Vi rekommenderar att du skaffar portobevis när du returnerar varor till oss för att täcka dig i händelse av att varorna skulle komma bort under transporten. När vi har tagit emot dina returnerade varor kommer en full återbetalning att utfärdas inom 7 dagar efter mottagandet av varorna via den ursprungliga betalningsmetoden. Vi kan inte ge en återbetalning till ett alternativt konto eller betalningsmetod.

Om du vid något tillfälle har några frågor om vår returpolicy, kontakta oss via kontaktsidan.